Uusimmat tiedostot - Myydään
|

Fender ja Washburn674 katseluaOsta enemmän, maksa enemmän.
Harveleitä myydään mieluusti myös paketteina ja jotain rojua on, mitä en kehdannut edes esille laittaa, mutta voin vaikka tyrkyttää kaupan päälle.
Fender on myyty, mutta Washburn on yhä tyrkyllä. Saa tinkiä.13.08.2006
|
|

Mikä upea vahvistin692 katselua13.08.2006
|
|

v.G20 (???)494 katseluaJoku vahvistin. Joskus toimii, joskus rutisee. Ei hifisteille.
30 e13.08.2006
|
|

Merkki ja sarjanumero419 katseluaTarkemmasta mallista ei ole tietoa, mutta hyvin toimii.13.08.2006
|
|

Washburn ja laatikko610 katseluaMukaan tulee laatikko, jossa kitara oli, kun sen joskus ostin. Mahtuu hyvin lootaan, vaikka lootaa ei ole tälle kitaramallille tarkoitettu.13.08.2006
|
|

Washburn-sähkökitara548 katseluaEtumikkiä ei ole, vibrakammesta ei ole tietoa. Takamikkinä aktiivi-EMG. Ollut varakitarana vuosia ja sen jälkeen vielä useamman vuoden soittokämpän nurkassa tilaa viemässä.
170 e13.08.2006
|
|

Zoom 9000 multiefekti306 katseluaTämä oli kova juttu joskus 1990-luvun alussa. Vai oliko se 80-luvun lopulla.
200 e13.08.2006
|
|
|
|
|